Servisní činnost

 

Servis tiskáren Zebra, Honeywell, Godex.

 

Přehled vybraných servisních prací

 

  • Diagnostika závady
  • Pravidelné profylaktické prohlídky v servisním středisku i na místě u zákazníka
  • Kompletní čištění tiskárny
  • Výměna tiskové hlavy, válečků, převodů a motoru
  • Oprava resp. výměna kabelových svazků, ovládacích panelů
  • Servis zdrojové části, výměna základní desky
  • Aktualizace firmware tiskárny, nastavení optimálních provozních parametrů
  • Podpora při integraci tiskárny do informačních systémů zákazníků

 

Jak zajistit servis

Tiskárnu můžete doručit do našeho servisního střediska, nebo je možná návštěva servisního technika přímo u vás na místě.

Osobní doručení do servisního střediska

Pracovníci technické podpory jsou Vám k dispozici v pracovních dnech v době od 8 do 16 hodin. K tiskárně přibalte podrobný popis problému, používaný spotřební materiál a pokud se jedná o tiskárnu s napájecím adaptérem, pak i tento adaptér. 

Zaslání přepravní službou 

Tiskárnu můžete do našeho servisního centra zaslat přepravní službou. Pro tyto účely doporučujeme použít původní přepravní obal od tiskárny. U nedostatečně zabalených tiskáren hrozí nebezpečí poškození vlivem přepravy. Tiskárnu si můžeme na naše náklady u vás vyzvednout, doručení do servisního střediska bude o 1 - 2 pracovní dny delší s ohledem na nutnost objednání přepravce.

K tiskárně přibalte podrobný popis problému, používaný spotřební materiál a pokud se jedná o tiskárnu s napájecím adaptérem, pak i tento adaptér. 

 

Ceny servisních prací

U mimozáručních oprav je nejprve provedena diagnostika závady a stanovení ceny a termínu opravy.

Pokud není cena odsouhlasena, je účtován poplatek za diagnostiku ve výši 900,- Kč (bez DPH) a přepravní náklady dle platného ceníku.

Zde si můžete objednat servisní zásah:

servis@jmpartners.cz