Servis tiskáren Zebra, Honeywell, Godex.
Přehled vybraných servisních prací
- Diagnostika závady
- Pravidelné profylaktické prohlídky v servisním středisku i na místě u zákazníka
- Kompletní čištění tiskárny
- Výměna tiskové hlavy, válečků, převodů a motoru
- Oprava resp. výměna kabelových svazků, ovládacích panelů
- Servis zdrojové části, výměna základní desky
- Aktualizace firmware tiskárny, nastavení optimálních provozních parametrů
- Podpora při integraci tiskárny do informačních systémů zákazníků
Jak zajistit servis
Tiskárnu můžete doručit do našeho servisního střediska, nebo je možná návštěva servisního technika přímo u vás na místě.
Osobní doručení do servisního střediska
Pracovníci technické podpory jsou Vám k dispozici v pracovních dnech v době od 8 do 16 hodin. K tiskárně přibalte podrobný popis problému, používaný spotřební materiál a pokud se jedná o tiskárnu s napájecím adaptérem, pak i tento adaptér.
Zaslání přepravní službou
Tiskárnu můžete do našeho servisního centra zaslat přepravní službou. Pro tyto účely doporučujeme použít původní přepravní obal od tiskárny. U nedostatečně zabalených tiskáren hrozí nebezpečí poškození vlivem přepravy. Tiskárnu si můžeme na naše náklady u vás vyzvednout, doručení do servisního střediska bude o 1 - 2 pracovní dny delší s ohledem na nutnost objednání přepravce.
K tiskárně přibalte podrobný popis problému, používaný spotřební materiál a pokud se jedná o tiskárnu s napájecím adaptérem, pak i tento adaptér.
Ceny servisních prací
U mimozáručních oprav je nejprve provedena diagnostika závady a stanovení ceny a termínu opravy.
Pokud není cena odsouhlasena, je účtován poplatek za diagnostiku ve výši 900,- Kč (bez DPH) a přepravní náklady dle platného ceníku.
Zde si můžete objednat servisní zásah: